Knigi Igry Programmy Muzyka Soft Video Klipy Jurnaly

Captain Tsubasa Road To 2002 52. Bölüm

34
( Yüksek Kalite ) Part 1 Part 2Yorum yap

31.550
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Captain Tsubasa Road To 2002 52. Bölüm” filminde 127 Yorum bulunuyor.
  1. oyun hastası batuhan karaca - 5 ay önce demiş ki:

    AYNEN

  2. Doğukan - 7 ay önce demiş ki:

    arkadaşlar bu serinin son bölümü değilmi başka yok yani bu siteninde son çizgi filmi daha yükenmedi değilmi emin olamak istiyorum

  3. ahmet - 8 ay önce demiş ki:

    Psikolojim bozuldu artık başlasın

  4. Sezgin Cemil - 10 ay önce demiş ki:

    Superdi :~

  5. Emirhan Yayla - 10 ay önce demiş ki:

    Beyler Yönetmenmen büyük hastalık geçirmiş yani k,tabınıda okudum , yani devam edecek kormayın bize yazın diye birey var yazdım onlarda yazdı japonca birşey altına da çevirisini yazmışlar (Devam edcek sadece yönetmen hastalandı diye devam edecek üzülmeyün)Ama 53. bölümü göstermeyecek 1. bölüm diecek tam kapışmasını gösterecekler Adıda Tsubasa Altın Yirmiü sonra 53.bölüm devam edecek.

  6. Emirhan Yayla - 10 ay önce demiş ki:

    YA NASIL BİR SON YA ÖYLE ÜZİLDİMKİ HİÇ BÖLE SON GÖRMEDİN DÜNYA ŞAMPİYONU OLANA KADAR YAPSALARDI DAHA GÜZEL OLURDU

  7. seyit yildiz - 10 ay önce demiş ki:

    bunun 55 bölümü yokmu arkadaslar

  8. Mehmet Akif Aycı - 11 ay önce demiş ki:

    Roberto s.çt.n Bu Kez :D

  9. Kenan Asirov - 11 ay önce demiş ki:

    yalnis yazmis 9:19 da debey yazmak yerine pepe yaziyo

  10. murat imroz - 11 ay önce demiş ki:

    hakem Collina

  11. Hikmet Boz - 11 ay önce demiş ki:

    evet doğru tsubsanın yenisi çıksa .

  12. Kadir Yıldız - 12 ay önce demiş ki:

    Bunun Devamı Olsa Ustune Tanımam :D

  13. Ediz senyurt - 12 ay önce demiş ki:

    Tsubasanın tüm bölümlerini seyrettim o küçüklük Halid’e dahil şunun bi yenisini çıkartmadılar hee

  14. Nuri Gedik - 1 sene önce demiş ki:

    9. dakkadan sonra şarkı çok güzel

  15. hasan katarcı - 1 sene önce demiş ki:

    evet vallahi bende merak ettim milli maçlarını bir tarafta tusubasa ve japon yıldızlar diğer tarafta santana ve rivaldu gerçekten izlemeyi çok isterim…………

  16. mustafa çetin - 1 sene önce demiş ki:

    güzel tsubasa yardır aslanım

  17. doğu bey - 1 sene önce demiş ki:

    şaka maka bir zamanlar italya ligi dünyanın en iyisiydi.

  18. seko cıldır - 1 sene önce demiş ki:

    bakın kaptan tsubasa nın yeni serisi var ma kitab adı altın 23

  19. Mustafa Emre Güleç - 1 sene önce demiş ki:

    of ya devamını yapsın japonlar

  20. Ali Rida Sayar - 1 sene önce demiş ki:

    Ellerinize sağlik yinede süper bir film saolun keske devam etse

  21. Ali Rida Sayar - 1 sene önce demiş ki:

    Yav tokyoya sesleniom filmin devami nerde yav tokyosunuz zenginsiniz çabuk çekin kitaptanmi okuyacaz

  22. thebigkingjj - 1 sene önce demiş ki:

    yeni bolum yok amk devami manga alin okuyun ben 1000 liraya satRim alAn varsa

  23. Furkan Kalem - 1 sene önce demiş ki:

    film burda bitiren oç tsubasanın yapımcısının amını sikim lan sanae ile tsubasanın nasıl evlendiğini merak ediyom ♥ çocuk falan olcak Ddf.sdfsdfdfd bide en önemlisi brezilya japonya maçıııııııııı sikerim belanızııııııı neden devamı yok

  24. Furkan Kalem - 1 sene önce demiş ki:

    sikerim gelmişini geçmişii amını siktiğimin evladı geelmş gelmiş geçeceğinin amına koyarım ananı dölü yapıp sikerim la bu seri devamı olması gerekiyor brezilya maçı en heyecanlı bence brezilya yencek ama japonyada yeneibilir neden göstermiyolar neden seri burda bitiyor ağa elbet bi gün çıkarcaksınız inş çıkarmacsanız allah belanızı versin ama read too versiyonuna teşekkür ederim

  25. faruk ender arslan - 1 sene önce demiş ki:

    Beyler Tsubasanın bu bölümden sonraki sahneleri daha çekilmedi kitap olarak var cekilcek ve yayınlanacak merak etmeyin kısa zamanda yeni versiyonuyla kaldıgı yerden devam edecek…

  26. HBurak Suluhan - 1 sene önce demiş ki:

    Torunlarımıza miras bırakılacak bir çizgi film serisiydi ..ey gidi uykusuz kaldığımız Haftasonu sabahları :!!

  27. buğra yazıc - 1 sene önce demiş ki:

    rival ne zaman iyileşti ya